blog - Co sądzicie o Tokio Hotel??

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 12-02-2008 13:29
Tokio Hotel to dobry czy zły zespół waszym zdanie??
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 12-08-2020 20:35:11
Sprobuj na https://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 12-02-2008 13:42
, przez LadyPinka
zaje..fajny ;]
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 13-02-2008 11:19
niechce byc niegrzeczna i nieprzejmuj sie moja odpowiedzia ale oni sa zjebani ja ich nie lubie!!
poz
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 14-02-2008 13:03
, przez Madziuś
nienawidzę tego zespołu!
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 14-02-2008 15:50
, przez Martin
Tokio Hotel nie przepadam za nimi, ale i tak są lepsi od Blog 27 i Us5 maja może jedna fajna piosenke tylko nie wiem jak sie nazywa..:P
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 17-02-2008 19:34
maja nawet niektóre fajne kawałki, ale ich image jest okropny
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 18-02-2008 10:54
, przez
ja tam wole Us5 od tokio hotel o 100 razy przynajmniej chlopaki z Us5 sa normalni i maja fajne piosenki. ale o gustach sie nie dykutuje kazdy slucha tego co lubi :)
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 18-02-2008 13:26
, przez ann133
to takie samo scierwo co us5 i blog27 jestem w szku ze ktos wogule tego słucha
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 18-02-2008 19:58
, przez reiko
Kiedyś ich słuchałam, teraz Bill mi się wydaje marną kopią j-rockowca... Ale nie ważne, to tylko taka moja mała obsesja.
Nie powiem, muzykę nawet niezłą mają, ale lepiej gdy Bill śpiewa po Niemiecku.
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 15-03-2008 05:40
Moim zdaniem Tokio
Hotel to świetny zespół !! Mają fajne piosenki i super wyglądają !!
I jeśli ktoś ich nie lubi to niech ich nie oczernia !!
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 15-03-2008 08:02
, przez marysia9
I love Tokio-Hotel
moja mama za nimi nie przepada ale mi pozwoliła mieć śliczny malowany przez malarza obraz TOKIO-Hotel
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 16-03-2008 06:35
, przez ree
pomimo, że przeszedł już ten cały szał na nich, to nadal robią dobrą muzykę. nie słucham, ale szanuję :D
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 16-03-2008 08:14
, przez rudy03
A to wogole chlopacy bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb.ich nie lubie
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 16-03-2008 13:06
, przez ciesnos
Fajną wokalistkę mają :] A w teledysku do bodajże utworu "Durch den Monsun" była jedna fajna rzecz - piece marshalla za tymi metroseksualnymi pajacami. :]
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 16-03-2008 15:24
to nie jest dziewczyna to chłopak
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 16-03-2008 18:47
Moim zdaniem geje nienawidze ich
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 18-03-2008 18:40
, przez nobodies
rozprzestrzeniaja emo po mlodych ludziach, szerza poprock i są napraaaawde beznadziejni. Mieli swoje 5 minut, a teraz czas na kogos innego
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 18-03-2008 20:57
, przez aida
ze to pedaly.
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 20-03-2008 19:11
nie przepadam za nimi...
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 20-03-2008 20:34
, przez Ladybird
najgorsze co moze byc ;/
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 21-03-2008 12:48
, przez Becia13
Co wam się podoba w tym zespole...tam są same obojniaki a zwłaszcza Bill!!blee
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 23-03-2008 12:16
, przez natixa
szczerze to kiedys bylam fanka hehehe ale teraz to przereklamowane... i bezsensu... a bill wyglada jak emo gimnazjalistka...
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 23-03-2008 14:02
haha nadal nie wiem czy to chłopaki czy baby xD bil jest obleśni tak samo jak reszta no moze tom jest troszeczke do żeczy ;p ale zespołu nie nawidze !!!!! Co wy w tych pedałkach widzicie to ja nie wiem ;p
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 23-03-2008 15:12
, przez sylvie92
kilka znośnych piosenek i w sumie nic poza tym. gustav (chyba tak się pisze) to jedyny normalniejszy człowiek w tej kapeli. najlepszy jest ULTRAVOX:)))
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 23-03-2008 17:58
, przez MIŚKA
A ja jestem Ich Fanką. Grają swoją muze i w tym tkwi TO COŚ już mam troche dosyć popu bo teraz to wszystko jest identyczne poprostu... słuchając Ich muzyke nie stwierdzisz czy to pop czy rock to jest TH. Ci co Ich tak nie lubią niech przeczytają Ich teksty przetłumaczone na polski.. :] a to że Bill ma swoj styl to mi nie przeszkadza każdy ma prawo chodzić tak jak mu sie podoba..
Szacunek :)
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 23-03-2008 19:41
hmm...delikatnie mówiąc nie przepadam za nimi ;]
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 23-03-2008 19:49
, przez donomika
durny zespół. Nienawidze go ....
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 25-03-2008 19:05
zły sami emo geje
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 27-03-2008 13:51
, przez martaxD
zależy to od gustu mi się akurat nie podobaja
Odp: Co sądzicie o Tokio Hotel...
Napisano 27-03-2008 13:52
, przez martaxD
mi się akurat nie podobają
pytanie:
odpowiedź: